2010. július 12., hétfő

Üzenet a palackban


Jelentem: megnéztem.J. Sparks bácsi aztán tudja hogyan kell regényt írni. Ki gondolta volna, hogy ennyire tragikus lesz a film vége. Mert én, nem. Nem ismertem ezt a művet, nem hallottam róla- csak láttam a beharangozóját a tv-ben, ahol azért nem néztem meg 1) mert tele volt reklámokkal 2)a tv apukám szobájában van, aki nem bírja az ilyesfajta nyáladzást, és a sexjelenetek (bár cseppet sem voltak durvák) azért mégsem vele kellene megnéznem...
Nem sejtettem, hogy ennyire hosszú lesz, hogy ennyire beteljesületnem, és ennyire szívhez szóló. Kérdés? komolyan nincs arra remény, hogy az ember szerelembe essen- viszonzottan az élete derekán? (egy gyerekkel vagy egy halott házastárssal az oldalán) mert tudom, hogy egy tragédia állt közéjük, de a nő úgy beszél a végén, mintha neki már nem is járna több szerelem az élete folyamán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése