2010. július 23., péntek

szerelem a végzeten-megint filmet néztem


Nem néztem meg a Visaton, inkább letöltöttem. és talán nem is bántam meg.
John C. a pop, csajok stb-ből ismerős nekem. Bár most, mikor az utóbbi filmet újranéztem, a nyavajgás, a szerencsétlenkedés és az önsajnálat sütött belőle- de jól játszotta a szerepét,és jó színésznek tartom. Fémjel- egy Brand.
Kate Beckensale-hát ő se más tészta. Az Emmában nyerő figura, és bár hatalmasok a metszőfogai- kedvelem. És szépnek is tartom.
Film: izgultam. nagyon. és idegesített, hogy elkerülik egymást állandóan. De tetszett. Humorosnak nem mondanám, nagyon csöpögősnek sem, egyszerűen hozta egy igényes romantikus film minden velejáróját. És örültem a végkifejletnek.

És igazán meglepődtem, hogy hogy került elő az ominózus Szerelem kolera idején.
(bár miközben néztem eszembe jutott- hogy nem vagyok normáls- hogy ilyeneket nézek. van nekem elég bajom. minek kell még ezzel is fájdítani a szívem?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése