2010. december 11., szombat

112. bejegyzés 3. molytali Fehérváron



Hát (bár ezzel nem kezdünk mondatot...), ez is megvolt még sincs este- akarom mondani, már aludtam egyet rá. :)

Jóval visszafogottabb volt, mint az előző találkozások, ám ezzel nem volt gond.

Valószínüleg ez amiatt történt így
ügyesen kinyomtatva mindenkinek rendelkezésére bocsátva élő - mert @Miestas annyira lelkes volt, ahogy a blogos könyv kérdéseketinterjúkat és ezzel kis vitát és sok nevetést generált- némileg szervezett keretek között.
Ez azért volt jó, mert nem csak ad -hoc beszélgetések voltak, és a klikkesedést így meg lehetett akadályozni :)

- mert volt aki korábban jött korábban ment, és volt akik egész későn mentek és jöttek, és így mindig cserélődött a bagázs. De a köménymag maradt.

- Megismertünk újabb embereket, akik remélem jó érzéssel mentek haza, és biztosra veszik, hogy szeretnének hónapról hónapra eltölteni körünkben néhány órát.
(Ezúton jelezném, hogy szegény @Peti bácsi lehet, hogy rosszul ítél meg- mert én tényleg jó fej és kedves és aranyos vagyok, és nem vágtam - szándékosan a pofákat, nekem határozott véleményem van, és örömmel hallom, ha másnak nem az, mint nekem...hogy emelgetem közben a szemöldököm...remélem nem baj- minden esetre @Dlánynak nagyon tetszettem :):):) )

- Végre @Kaat is maradt annyi ideig- vagy én maradtam, hogy jobban megismerhettem :)

Összességében jó volt, és máskor LEGALÁBB ennyire legyen jó.

Aki nem volt, az nagyon hiányzott- de majd legközelebb mindenképp :) Mert lehet ennél többet is nevetni...meg sírni :)

Én személy szerint jól éreztem magam, és szereztem 1 film és sok- sok könyv címet, és szerdán megyek bélyegezni (:)) akarom mondani bélyegzőzni, és már alig várom a januárt.
És remélem, hogy 2011- nálam a molyolás éve lesz ugyancsak...

U.I.: megnéztem az "Akarsz -e nagy lennit?!"- na mármost én nem akarok, ha a Harmonia C-t kellene elolvasnom némi Wass Albert mellé, na meg egy kis Nyomorultakat hozzá- ezek nekem túl hosszúak... :(:(:(:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése