2010. december 31., péntek

Értékelek- középpontban nem a könyvek

Középpontban a minden, ami 2010 volt...nekem...máig...
Lebonthatnám hónapokra, de az fölösleges...ömlesztve:

munkahelyek száma: 2. (az egyik már egyszer megvolt)
pasik száma: 1 :(
kilók száma: több mint tavaly, kevesebb mint jövőre :)
elszívott cigaretták száma: nullla
elfogyasztott alkohol mennyisége: márciusban: pezső, júniusban pezsgő, októberben...jujj...
Megevett pizzák száma: december 29.-én 1/3 valamint a tegnapi itthoni sütés...sok... de jóval kevesebb, mint az utóbbi két évben bármikor
Új barátok száma: soookk
ebből nős: pont annyi, amennyi miatt még mindig rosszullét fog el, a hatalmas jegygyűrűk láttán...
Látott mozik:
moziban:Másnaposok :) a legjobb, Sherlock- új szerelem: Robert D. Junior, Harry
otthon letöltve: Másnaposok- a legjobb kedélyjavító, Perzsia hercege
Férfi aki megdobogtatja a szívem: Robert D. Junior, Andy Garcia- na ő nemigen megy kia divatból és Ewan McGregor....
Legújabb imádat tárgya: majmocskák, kicsik-nagyok....:) (jobban, mint a gyerekek)
kihagyott esküvők száma: 1 (azóta sem bánom.)
Koncertek: amiket hallottam is ?- foggalmam sincs. Amit sajnálok, hogy a Barabás Lőrincéket kihagytam
Színi előadások: csak egy a Kőszínházban: L'art pour... és egy Kocsmaszínházas Kafka elmélkedés (ennél jóval többre lenne igény)
Moly rendezvények: az idei szülinap is nélkülem zajlott. Ám vannak fehérvári találkozók, volt Varró Dani felolvasás- Molyokkal hallgattam, és volt egyiptomi kiruccanás- Molyokkal bandukoltam :)
Betegséggel eltöltött napok száma: jájjjj
Önsajnálattal eltöltött percek száma: jóval több, mint kellett volna- de egy idő után már ismerősek voltak a gondolatok :)
Legjobb magyar zene: Voler Mouche :), Vad Fruttik, Harcsa Vera minden formációja, Barabás Lőrinc minden formációja.
legjobb külföldi zene: Parov Stelar, Muse :) (jajjj) és az örök Depesch Mode szerelem.

Fogadalom 2011-re:
  • remek munkahely megtalálása
  • remek munkahelyi légkör megteremtése
  • remek fizetés elnyerése
  • eszméletlenül sok könyv elolvasása
  • szeretni az életet, a világot és a helyzetet!

7 megjegyzés:

  1. Jááj, ilyet én is akarok írni! :D
    Boldog-boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. BUÉK neked is és teljesüljenek a vágyaid!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, kedvesek vagytok!
    és B.U.É.K.! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon Bridget Jones-os lett, és nagyon tetszett. :) BÚÉK!

    VálaszTörlés
  5. BÚÉK!

    Én is kitöltöm ha nem gond. :)

    munkahelyek száma: 0 :(
    pasik száma: 0 :(
    kilók száma: nem mértem, de szerintem picit kevesebb mint egy éve volt.
    elszívott cigaretták száma: nulla
    elfogyasztott alkohol mennyisége: nulla
    Megevett pizzák száma: havi egy.
    Új barátok száma: sok :)
    ebből nős: Egyik sem nős, de nem is az eseteim.
    Látott mozik:
    moziban: nulla
    otthon letöltve: Nulla. Sorozatokat néztem csak. PL. Shilla.
    Férfi aki megdobogtatja a szívem: Shilla 3 férfi szereplője. Kim Nam Gil (Bidam), Lee Seung Hyo (Al Cheon), Eom Tae Ung (Yusin). Filmben nagyon jól néznek ki.
    Legújabb imádat tárgya: -
    kihagyott esküvők száma: -
    Koncertek: -
    Színi előadások: -
    Moly rendezvények: -
    Betegséggel eltöltött napok száma: -
    Önsajnálattal eltöltött percek száma: Több mint tavaly, sok rossz történt ebben az évben.
    Legjobb magyar zene: Tabáni István
    legjobb külföldi zene: Nightwish, Epica, Immediate Music stb.

    Fogadalom 2011-re: Nem fogadtam semmit, de ezek akár rám is vonatkozhatnának. :)

    * remek munkahely megtalálása
    * eszméletlenül sok könyv elolvasása

    VálaszTörlés
  6. Kedves ElI! Jövőre több rublika legyen kitöltve, és sokkal pozitívabb hozzáállást kérek! :)

    VálaszTörlés
  7. Pozitív hozzáállás remélem meglesz. :) Abban is bízok, hogy az első kettő jövőre már nálam is ki, lesz töltve.

    VálaszTörlés