2010. december 8., szerda

12.08.- eltervezett és véghezvitt lista

az előre eltervezett 39 könyvből eddig csak 8-at teljesítettem...

bár lehet, hogy jobb fényben tűnök fel, ha ezúton jelzem, korántsem vagyok lustának bélyegezhető, hisz a mai napig 95 könyvet teljesítettem az elmúlt 11 hónapban és 8 napban...

Ezek között van néhány sorozat:
  • Harry Potter,
  • Neveletlen hercegnő,
  • Mediátorok és
  • Villámlányok...
Rég áhított könyvadaptációk:
(melyeket elolvastam és megnéztem)
Bridget Jones könyvek és a
Jane Austen klasszikusok....

Néhány új kedvenc:
  • Neil Giman,
  • Dennis Lehanne,
  • Lawrence Block és
  • Joanne Harris...
Egy- két mese:
Csillagpor,
Diótörő, vagy a
Királylány akinek nem volt birodalma...
Befigyelt néhány régi imádott:
  • Durell bácsi,
  • Moore alkotások és
  • Varró Danik...
Voltam molyos eseményeken: Egyiptomoztam és Fehérváron molyoltam.

Nagyon kevés könyvet vettem, amik közül a legújabb egy angol nyelvű...

Megismerkedtem számomra értékes emberekkel és véleményükkel, és nem utolsó sorban- néha be-be pillantok a blogolók életébe...

Kaptam ajándékba két könyvet is- értékelésért cserébe, és a molyon lehetőségem nyílt eladni pár tankönyvemet- remek áron- amiket egyébként már sosem használtam volna.

És akkor leszek boldog,, ha az egy évvel ezelőtt eltervezett bűvös 100-at elérem :)
Nagyon is közel vagyok hozzá :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése