2010. december 2., csütörtök

12.02.


:)

A tegnapi napom viszonylag lélekfelemelő volt...csak éjfél után olvastam egy icsit- sajna ennél többet nemigen...
Viszont, mivel rendkívüli körülmény miatt bezártunk jó korán, én jó korán hazajöttem ... :):):):)

Már a boldogságos jövőképet látom magam előtt, miszerint szabin leszek :):) aztán szabi után két három munkanap után végre fodrász, és végre HP7...nem kellett volna @Morn értékelését elolvasnom, mert most azt hiszem, hogy el kell megint olvasnom őket...persze csak jól esne...de nem szabad. még annyi mindent kell olvasni.
1. Lotyó---illene már befejezni...a miazmáját neki.
2. Durell... még mindig emlegetem, hogy azt írta:...mintha arról próbálnám meggyőzni őket, hogy a leghatásosabb fogamzásgátlás a nekrofília... .... nálam ez mindent vitt... :)
3. Csodaidők: megvan az 1-2. nem is nyúltam hozzá, nehogy bekapjon itt idő előtt a gépszíj- erre a molyolás közben látom: de hiszen dedikálva, viszonylag olcsóna enyém lehet a 3-4. is... (úúúújaj!!!)
4. Kölcsönkértem a Nyolcmillió halált...fáj rá a fogam...lesz most szabim :)

Szabi alatt kell olvasni, életrajzot írni- a sajátomat, és még annyi mindent csinálni, hgy csak na...

És kipróbáltam a recenzió írását- viszonylagos keretek között- ami nem ment...de megpróbáltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése