2010. december 17., péntek

Potter Putyi és Fruzsóka

dátum: 2010. 12.016.
indulás a Gyümölcs utcából: 19:18
Plázában film kezdete: 19:30

Plázához érkezés: 19:23

Rohanás jegypénztár- hová álljak? - minden nyitva lévő
pénztárban- mind a 2-ben - várakozók száma: 2 ... kiválsztás, várás, idő: 19:27...
végre soron: kedves fiú kiabál a mikrofonba...elhajolok, hiszen nekem ez hangos. Erre fiú:"bocsánat, de mások nem hallják ezért ilyen hangos...." erre én gondolom: " ezért is hajolok el..." na mind1.
még azért kiabál egy sort: (rendelés visszaolvasása).
Mozgólépcső, fel a moziba- popcorn helyett nachos vásár---idő: 19:33.

mozi - 4. terem- jegyellenőrzés: nuku...bemegyünk.
mindenkit felállítunk a sorban.
elhelyezkedés kezdet, csakhogy . Fru kezében megbillen a nachos, mentem a táskám és vizem. Nachos borul, mintegy 10% a földre kerül. szósz- fele a földre, székre, és a sálamra...egyenletesen eloszolva. Nevetés, káromkodás, óbégatás- eközben fogalmam sincs, mi is megy a vásznon. Valahogy leülök- a megvett helytől 3-4 széknyire...
idő: 19:45... film sehol, nachos elfogyott.
film kezdete: 19:46

film vége: 21:57


A film:

Potter és kis barátai belevetik magukat a varázs világ iskolán kívüli labirintusába. A bajom a Potter filmekkel a következő. A 3. résztől eszük ágában sincs követni a könyvet. Az 5. és a 6. rész kifejezetten akcióhajhász, könyvi alapokat felvonultató remek átírások, amik csak azt szolgálják, hogy aki egy akciódús és látványos fantasyt akar látni- az csak azt lásson... És itt a 7/1- ben nagyjából követik az előírtakat.

Ron hozza a formáját ő nagyon vicces a filmeken a könyvben ennyire nem sarkos a karaktere...

Hermióne- olyan vékony ez a lány...de komolyan...


Potter- no comment.
A bajom továbbá még az, hogy - oké, igazság szerint nem szólhatok semmit , szóval vannak dolgok, amit kihagytak. Nem olyan hűű de fontosak, épp csak annyira, hogy ha valaki akarja tudni a dolgokat, akkor felvetül benne akérdés, hogy ezt a megoldást, meg honnan a f..-ből szedték...pl.: Grimmuld tér 13-ba nem megy el Lupin, nem járt ott Piton őket megelőzve...
A minisztériumi jelenet látványos...néhol vicces- és hideget sugároz- de a könyvben nem generáltak miniharcot- hanem viszonylag csendesen mentették az embereket- a filmen meg csak a feleséget mentik aki megcsókolja a férjét, azaz Ront...és persze mindezt végignézi mindenki, mert éppen alig rohannak mentve a bőrüket, de erre van idő... Vagy az erdőben nem hallanak Dean-ék felöl, a "potter figyelő" adása nem is hallható...és..áááááá....hagy némi kívánnivalót maga után. De a látvány az mindent vitt. A három testvér meséje kifejezetten tetszett- valami van ezekkel a sziuettekkel mostanság, vagy a Godrics Hollow-i történések- wáó...jól áírtak, de attól még látványosak...na és a Horcrux...(azta mindenit!!!!)
És egy kicsit összefacsarodott a szívem a boldogtalanságuk láttán...:(:(:(:( Ez egy remek mozi volt, amit sajnáltam volna kihagyni. Attól még, hogy nem szeretem, hogy ennyi mindet kihagynak és átírnak- a látvány mindent vitt! :)

2 megjegyzés:

  1. mikor megláttam én is a rádiót először, azt hittem, hogy azért keresi, hogy megtalálja azt az adást, de aztán csak báá én nagyon ki voltam akadva a film után. szegény Viktor ott ült mellettem (nem olvasta egyiket se)és végig magyaráznom kellett neki, hogy most ez mi és miért történik...amúgy tetszett:)
    ja piciszusz voltam:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szuszi!

    egyébként nekem is az az érzésem, hogy ha valaki nem olvasta akönyvet- akkor nemigen volt érthető neki egy s más...és ezt is hallom mindenhonnan. De az én elvárásaimat abszolút teljesítette- na jó...nagyjából :)

    VálaszTörlés