2010. december 25., szombat

Amikor termékeny a karácsony


Előkészületek:

Már kedden begyúrtam a mézeskalács tésztát, hiszen a szerdát és a csütörtököt nem töltöttem itthon. Ugyanis a nővéremnek kényelmesebb volt engem megkérnie, hogy utazzak fel- Pestre - hozzájuk, és vigyázzak a két kisgyerekükre, mint az oviba vinni őket- vagy valami hasonló helyre. Szóval szerdán hajnalok hajnalán felkerekedtem egy adag mézitésztával és kiszúró formák hadával. Aztán ott, a két gyerek - Abi és Zsiga - segítségével elkezdődött a mézes gyártás. Az eredmény nevetést fakasztó kis darabocskák, ugyanis a sütőben jól megdagadtak a figurák, na meg a szúróban rekedt a panda feje, és a fókából is bálna lett a sütés után :) Mind eközben a nővéremék válláról levettem a terhet, és így ők is tudtak készülni a karácsonyra.

Szenteste napja:

Fruzsina betöltötte a kacsát ez a gesztenye nagyon vicces dolog :) Ugyanis főzi az ember egy ideig, aztán felvágás után kikaparja a belsejét...érte
lmet nyert a mondás :) Apukámtól már karácsony előtt megkaptam a parfümöt :) Testvéreimtől: könyvet: Csak egy harapás és Legyek ura. Valamint Apukámmal közösen teáscsészék szűrősek, valamint természetesen tisztasági csomag :) Nagybátyám pénzt adott, melyből vettem egy rég áhított szendvics,- gofri- és hús sütőt, valamint 2 könyvet: Harry Potter and the ph. stone és Sense and Sensibility. Facebook: kedden átvettem a Hyperiont :):) Nekem csak olyat hozott Jézus, aminek igazán örülök, és amire igazán szükségem volt :) (Elevenen él emlékeimben, amikor egy HotPlate- kiváló tv shopos marhaságot kaptam)



Valamint szerte küldtem a világhálón egy üdvözletet, volt akinek táncoltak a rénszarvasok a levelecske alján, olt akinek csak csendélet jutott. De kaptam rá válaszokat olyan embertől is, akitől igazán nem vártam volna, és mégis nagyon hálás vagyok érte. Hiszen úgy érzem, az Ő válaszával lett még szebb nekem ez a karácsony :)

Köszönöm!

1 megjegyzés: