2011. április 11., hétfő

Drakula- filmes könyv (Fred Saberhagen – James V. Hart: Drakula)

Áhítoztam Drakulára. Kölcsönkaptam ezt. Ez nem az igazi, és őszintén remélem nincs sok köze ahhoz, mert ez nagyon nem kedveltette meg magát velem.

Bevallom a vége felé, már csak a mondatok elejét olvastam el, mert úgy véltem, hogy ha csak azokat olvasom el, akkor sem maradok le semmiről.

Ebben a történetben Drakula század eleji Londonunkban óhajt ingatlanokra szert tenni, ezért egy angol ügyvédbojtár odautazik hozzá, hogy lebonyolítsanak néhány adás-vételt. Aztán ott rájön a szerencsétlen Harker angol úr, hogy valami nem stimmel, és mindenáron elóhajt szabadulni, de útját állják a nimfomán vámpírnők. Mindeközben Londonban hagyott menyasszonya- Mina- legjobb barátnője ugyancsak nem bír a vérével, aztán amikor eltűntnek hitt vőlegénye (Mináé) jelentkezik- Budapestről, különös dolgok történnek. Címszavakban: titokzatos, buja vérszívó, farkasok, betegség, hálóruhás menyasszony, aki gyerekeket molesztál, és így tovább. És akkor felbukkan Drakula az utcán, Mina férjhez megy, ám közben szerelmes a Drakiba, mert ő a reinkarnálódott imádott ex-nej…

Na, most komolyan!!! Még filmen se! Sajnálom. én megpróbáltam.

Mindettől függetlenül, a Várólista csökkentésemben szerepel az igazi. Nem s szólva az FMK-ról. de azért várok még vele.


(Pedig azt hittem, hogy már edzett vagyok a gagyi vámpír témában...tévedtem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése