2011. április 7., csütörtök

A tesó-ügy


Ami a történelem: Mindenki mondta, hogy az Így jártam anyátokkal akkora sorozat, hogy, csak, na, de véletlenül se szinkronosan nézzem, mert a változatosság kedvéért az rontja a minőséget. Aztán Dr. Horribile 45 percét néztem meg, a meghatározó Kalapácsemberrel, és itt már tudtam, hogy ki is Barney- legalábbis látásból, és, ekkor még mindig nem láttam, hogy ki és hogy járt valakinek az anyjával…

Aztán letöltöttem és megnéztem a Hogyan, így jártam anyátokkal, és azóta, már tutira tudom, hogy ki is az Barney, és a többieket is tudom, csak a nevekkel vagyok bajban-mint mindig.

"A tesó olyasvalaki, aki odaadja neked a pólóját, ha ő már nem hordja többet. A tesó olyasvalaki, aki megfekszik azért, hogy te megfektess valakit. Röviden, a tesó egy életre szóló társ, akiben megbízhatsz, hogy mindörökké ott lesz melletted, kivéve ha más dolga van."

Szóval a sorozat egyik legfelemelőbb alakja Barney Stinson, aki megszínesíti a történetet vagy sírásra késztető, vagy hahotává fajuló vicceivel, beszólásaival, vagy éppen anekdotáival az adott történetet. Bár még csak az első évadot néztem meg, mert ez nem olyan, hogy mellékhatások nélkül lehet végignézni egyhuzamban mind a 22 részt.

Szóval Barney 4 könyve közül, 2-t magyarul is kiadtak- az egyiket én a neten olvastam el. Ez a Tesó kódex.

Olyan hasznos infókkal lát el bennünket, hogy, ha tesók vagyunk, milyen törvények szerint kell, hogy éljünk. A 150 törvény mindent érint. Kezdve ott, hogy hogyan fejezze ki 2 vagy annál több tesó az egyetértését, egészen odáig, hogy hogyan gondoskodjunk feltűnésmentesen a tesónknak egy óvszerről, vagy addig, hogy mikor is kell felhívni egy lányt.

"Miért nem visel egy tesó farmert sztriptízbárban?
….
Egy szó, két szótag, három óra a sürgősségin: zipzár."

Rengeteg törvény mosolyra fakaszt: pl.: amikor a tetoválásokat magyarázza, vagy a tesóság eredetével jön. Azt sem árt tudni, hogy hogyan kell viselkednie egy szárnysegédnek- vagy szárnysegédnőnek.

Mindenestre Bros! Előre, és Suit up, mert amúgy is az egész Legendary!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése