2011. április 10., vasárnap

Szabó Balázs és Eszter, valamint egy lehetséges molyinduló

A szombati móka ezennel is megvolt.
Jelen sorokban gépre vetem a legfrissebb Eszter és Fruzsi élményeket, melynek elszenvedői a tegnapi Szabó Balázs Band miatt voltunk (Az előbbiekben már
ömlengtem róluk). A csapatot
Fruzsi kedveli, feltétel nélkül, és még inkább megerősödik azon véleménye, hogy Szabó Balázs egy ARC, karizmatikus és vonzó- a hangja és a megjelenése is. Az meg, hogy a zenekarban egyszerre használnak basszusgitárt valamint bőgőt, OMG!, ezzel lett végem. Csak el kell képzelni, hogyan is szólhatott a basszus, amikor épp a szólóra került a sor, vagy csak kiegészítették némi zseniális dobszólóval. Szóval a zene, a csapat egyszerűen felülmúlhatatlan. Csak sajnos kevés volt az érdeklődő, de az elfogyasztott alkoholegység miatt nemegyszer gondoltam, hogy jólesne ugrándozni, és hajat dobálni- mások csinálták… igen.

Szóval Eszter és Fruzsi megérkezik, ruhatár, kis cuki fiatal fiúcska- a későbbiekben Öcskös jelzi, hogy ha szeretnénk, akkor a táskánkat nem kell magunkkal vinni, de a személyit nem árt, vagyis mégsem! Erre kifakadtam, ez a tré kezdések éjszakája, úgyhogy kezdjük újra, és újrakezdvén, már nem kaptunk burkolt célzást a nagy-nagykorúságunkra.

Ezek után, valamit rá 2 jégerre Eszter és Fruzsi kitalálta, hogy Öcskösnek szúrjunk oda egy olyat, hogy: és ő már elmúlt-e 18, és adhat-e alkoholt. De nem adott!

Ellenben meggyőzte pultos társát, hogy jajj, adjon már ennek a két elbűvölő leányzónak ingyen piát! És adott, kocc, aztán nevetgélés.

Vajon mennyire kell elgondolkoznom azon, hogy a pultosok 70%-a előre köszön, hogy újra lát bennünket? Nem is tudom…

Visszatérve Balázs Bandájára, hallottunk remekbeszabott, csodás, és korántsem érvágós Cseh Tamás feldolgozást, valamint a Presszót, ami igazán lehetne egy molyinduló is akár, és hál’ Istennek Eszternek tetszett az én egyik személyes kedvencem, melynek a refije: „Én már úgysem kelek fel élve…” És meggyőződhettem arról, hogy nem tehetek róla, de a Papagáj igencsak belemászik az ember fülébe:).igencsak belemászik az ember fülébe:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése