2011. április 28., csütörtök

Csodás 2 nap...


Az alábbi poszt már érik mintegy 2 egész napja.

Kezdődött a szitu a következőképpen.

Kedden rendeltem parfümöt. Ám az űrlap kitöltése után, csak pergett a homokóra, így újrázva ügyiben még1x. visszajelzés a honlapon továbbra sem történt, így hagytam a fenébe. Majd belépve a levelezésembe, látom, hogy 2 megrendelést adtam le!!! (8000 helyett 16 000 Ft…). Na, keressük a visszavonás lehetőséget. E- mail nincs, telefon, majd csak másnap.

Másnapi telefon alkalmával már 3 megrendelés várt a postaládámban, a 2 helyett, de jelezte a kapcsolattartó szimpatikus fiatalember, hogy nincs gond mások is ilyen bénák (persze nem így), és majd megy az áru.

Ezek után hallom, hogy valami bugyog a konyhában, hát a lefolyóból jön fel a trutyi, és simán kiönt a mosogatóból … ezt még 2x játszotta el, de akkor már magatehetetlenül vinnyogtam, hogy ez most miért… Szétszedtem a mosogató alatti lefolyót- sehol semmi. Miközben próbálom összerakni, újabb adag gusztustalanság zuhanyként teríti be a sütőt, Fruzsinát, és újfent eláztatja a padlót, ami immáron harmadszorra esett át erősen domestosos kezelésen.

Miután tegnap elmentem dolgozni- trutyi ügy gondoltam lezárva, este 7kor jött a telefon, hogy alattunk volt a pincében (van nálunk olyan?) Valami orbitálisan nagy gebasz, de megoldották. Ám a probléma valahol ott van (azon kívül, hogy apukám a bútorokat nem törölgette le vagy ki az ominózus eset után), hogy a mosogatógépem áram alatt tartva állandó szivattyúzást kezdett, ám a vezérlőpanel tök sötét.

Értem én, hogy minden műszaki cikk élettartama örüljünk, ha meghaladja a 2 évet, de könyörgöm, nekem ez egy álmom volt, hogy mosogatógépem legyen, olyan kis pici- és Fruzsis, és akkor most ne kerge marhuljon már! Úgyhogy keresem a gyógyírt.

Mindeközben ma reggel (éjjel 1-kor értem haza munkából) 7:15-kor telefonáltak, hogy hozzák a parfümöt (8-9 között). Mivel nemigen voltam képben, így tőszavas mondatokban a mikor? mennyiért és köszin kívül aludtam még. a parfüm ideért reggel negyed 9kor. Konyhát takarítottam 9-ig, gondoltam visszafekszem – de a szomszédban állandó jelleggel fúrnak valamit és így eléggé nehéz. ingerküszöb a béka segge alatt… na hogy legyen így az ember lányának csodálatos napja? J

2 megjegyzés:

  1. Mint Parfümblogger, muszáj megkérdeznem, hogy milyen parfümöt rendeltél?:D

    VálaszTörlés
  2. Parfümbloggernek válaszolva: a favorit Hugo Boss: Pure Purple lett a nyertes, és kaptam hozzá valami (horror)Priscilla Presley illatmintát ajiba. (kell a minta?- feljánlhatod valakinek :) )

    VálaszTörlés